2017

Det har gått 4 långa år sedan jag var här senast.
Har läst igenom mina tidigare inlägg och jag blir nästan mörkrädd av raderna som skrivits här.

4 år är lång tid... Det har hänt otroligt mycket dessa åren framförallt med mig själv.
Jag var under hela 2013-2014 ganska knäckt och levde väll inte livet allt för vackert.
Jag minns inte riktigt när livet började vända men jag började till slut bli hel igen!

Tro det eller ej men idag är jag sambo och förlovad med en underbar och en aning knasig man. Han har två små töser också som vi har varannan vecka.
Detta hade inte jag själv trott för några år sedan.
Livet känns stabilt och tryggt och jag mår fantastiskt bra bortsett från denna konstanta trötthet som lätt uppstår av sådär galet många bollar i luften:P




Memories never dies, some makes you happy, some makes you stronger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0