Måndag

Ny vecka, nya möjligheter. Visst?:)
Helgen flöt på bra, blev inte riktigt som tänkt och trott men jag har haft det fin fint:)
Fredagen spenderade jag hemma i lugn och ro, otroligt skönt att bara koppla av. Lördagen kom en kär vän hem till mig. Hon har det ganska jobbigt med killen, ovisst hur det kommer bli mellan dom.
Jag föreslog att vi skulle gå ut och ta en glas, prata och umgås. Alla behöver vi någon i svåra tider.
Vi lagade först lite mat och tog oss ett glas vin innan vi gick till bishops.
Där träffade vi några hon kände och jag min gamla nagelkund. Satte oss vid deras bord. Galet dyrt med dricka där inne, köpte två drinkar som var himmelskt goda och en öl.
Senare begav vi oss till Harrys en sväng, köpte vars en redbull jäger och satte oss vid ett bord. Ganska direkt kommer en kille fram och presenterar sig, vill bjuda på ngt då han vunnit massor på blackjack eller vad det heter. Vi hade ju redan dricka men då tyckte han vi skulle hjälpa honom spela upp hans marker. Sagt och gjort så gjorde vi det. Ha ha stackaren förlorade nästan allt han vunnit. Vi varnade honom för det dock:)
Kvällen flöt på, vi hade himla trevligt. Jag hade för första gången valt att gå ut i pumps och jisses vad ont jag hade i mina stackars fötter!
Sista timmen höll vi oss på dansgolvet, trångt var det och puttad hit och dit blev man. För att inte tala om alla fullständigt respektlösa killar, en klapp på röven, händer som kom slingrandes över kroppen, ngn som drog en i håret för att söka uppmärksamhet, eller tryckte sin kropp väldigt nära. Ja det blev många bortslagna händer, arga blickar och tillsägningar! 
Trots detta så hade vi en väldigt lyckad och trevlig kväll och vännen min kunde nog släppa sina tankar på alla bekymmer, iaf för ett litet tag.
När vi sen gick hem när kl hunnit bli tre och Harrys stängde så gick jag minsann barfota hem! Aldrig mer klackar ha ha!





Min söndag blev väldigt lugn. Vi vaknade runt tio och hade då sovit knappt fyra timmar. Vännen (Malle) stannade till på eftermiddagen, behövde prata av sig så det blev mycket pratande och lyssnande.
När jag sen vart själv på kvällen var jag helt slut i både kropp och huvud. 
Städade av lite snabbt, duschade och fixa käk sen låg jag helt utslagen i soffan och mös med kisarna:)
Japp detta va min helg!

Idag vaknade jag av ett sms från NTI skolan att jag fått mina inloggningsuppgifter. Loggade in och kikade lite på upplägget och blev lite nervös. Känns som det kommer bli en kämpig kurs men jag ger mig fan på att fixa det. Ska snart beställa böckerna så jag kan börja sätta mig in i kursen lite innan den startar.

Allt prat med Malle om henne och killen fick mig att börja tänka mycket på Micke. Det är ungefär ett år sen vi sågs för första gången. Helt otroligt vad tiden går fort och ännu, trots att han gjorde mig så illa så är mina känslor dom samma. Jag vill bara känna avsky men jag kan inte. 


Kommer aldrig glömma!...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0