Onsdag

Gick upp vid sju imorse, skulle på utb i Tyringe kl nio.
Ville verkligen inte gå upp men nu i efterhand va det lätt värt det.
Grymt bra och lärorik utb.
Handlade om missbruk. Det är skrämmande vad alkohol och droger kan göra med en och hur sjukt det påverkar hjärnan!
Jag har betydligt mycket mer förståelse för hur en missbrukare fungerar nu.
Tänkte mycket på sambon jag levde så länge med och kunde se saker och ting på ett helt annat vis.
Kunde förstå mig själv bättre och hur mitt drickande har varit och även kan vara idag.
Grymt bra och intressant!
Utb slutade fyra, blev avsläppt hemma. Fixade till djuren sen fick jag köra till jobb så nu är jag här och går av imorgon kl nio.
Full rulle!

Igår var en ganska seg dag, jag sket i gymmet. Hade verkligen ingen lust eller ork.
Hängde hos grannen. Hon hade fått hem sin strippstång ha ha. Sjuk grej men kan va grymt roligt. Inte alls lätt att svinga sig på den.
Lär bli många roliga pinsamheter på den vid fester;)
Senare på eftermiddagen fick jag besök av en gammal vän. Vi har känt varandra i 17 år. Tappade kontakten i över tio år men stötte ihop av en slump på en utbildning vi gick tillsammans, fast olika klasser.
Vi käkade och pratade en massa. Hon bor med tre tjejer och där har börjat bli lite problem. Lustigt va?;)
Hon behövde iaf prata av sig och komma bort ett tag. Och av ngn anledning känner hon trygghet och lugn hos mig.
Kan jag hjälpa eller stötta på ngt vis så gör jag självklart det.
Vi hade en trevlig kväll.:)

Som sagt jag är ju på jobbet nu. Här är väldigt lugnt. Ska snart göra lite nytta och fixa kvällsmat sen blir det nog lite tv tittande med brukaren.
Jag är personlig assistent om jag inte sagt de!
Skönt att här är lugnt eftersom jag idag efter en tidig morgon och lång dag på utb är ganska trött i hjärnan!

M har jag givetvis tänkt på.
Från att vara arg ena stunden till att börja gråta nästa.
Saknar honom så det gör ont!

Jag kan fortfarande inte förstå
Från att jag varit det bästa som någonsin hänt honom och allt han kände för mig till att sen inte vilja vara med mig.
Jag får inte ihop det.
Att han förändrades så hastigt i sitt beteende gör mig förvirrad och orolig. Något är väldigt fel. Om hans tillstånd och medicin gjort honom såhär eller om de är ngt annat...
En människa förändras inte normalt så snabbt på detta viset annars!

Nåja jag hoppas han har det bra iaf och att han snart mår helt bra igen. Sommar snart och vet att han har massor av saker han vill göra.

Nu lite kvällsmat till brukaren! Vad och om jag äter vet jag inte än. Helt stört att inte känna sug efter mat alls...

*tredje samtalet denna veckan, känns fint med ngn som tänker på en men detta är inget bra*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0