:(

Och så hörde han av sig!
Inte hört av honom sen lördags middag!
Försöker verkligen att inte skriva till honom....
Känns väldigt konstigt att inte längre höras av. Normalt skrev vi konstant från morgon till kväll. Nåja inte de senaste 2 månaderna dock. Men iaf.
Han ska hämta sina saker, bara smågrejer men iaf.
Vet inte om jag klarar av att träffa honom!
Verkligen sjukt jobbigt...
Får väl se när det blir av!

För övrigt har väl min dag varit okej.
Inte alls varit på bra humör dock. Bara velat dra täcket över huvet och sova bort denna dag!
Men asade mig ner till gymmet iaf, blev inget överdrivet pass men jag gick dit!
Två vändor in till grannen hann jag också med innan jag fick dra till jobb.
Där jag för övrigt är nu!
Passade på att handla lite till mig själv när jag ändå skulle handla till jobbet.
Verkligen tomt där hemma. Fast med det lilla jag får i mig just nu klarar jag mig fint.
Snart löning, får väl fylla på med lite nyttigheter då!
Massor av sallad! Nu när värmen börjat komma är det sjukt jobbigt med varm mat!
Sallad och kassler är tex kanon:)

Nehe får väl återgå till jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0